74.deň-13.jún 2008

18:31 Edit This 1 Comment »
Dnes som vôbec nemala čo a ani kedy niečo odfotiť, tak som cvakla naše sliepky aj s obrovským bordelom... no čo, aj to patrí k našim dňom :-)PS: vidím, že kvetina z predchádzajúceho dňa mala úspech... ja vôbec neviem, čoje to zač, je to nejaká ozdobná tráva, ktorá takto pekne vykvitne... Keď raz budem upravovať a vysádzať dvor, tak si to tam isto zasadím.

A ešte odkaz pre Dib- pýtala sa ma v komentári na tú fotku s oblakmi, či som junejak upravovala. Takže neupravovala, lebo ja akurát tak na niektorých fotkách, dám automatický kontrast.To sa mi podaril taký záber, už ani neviem, či na automatike, alebo na režime vzdialená krajina.

1 komentárov:

dib povedal(a)...

no jo, slepice, nejzábavnější domácí tvorové, aspoň pro matesa, nikdo jiný před ním tak vytrvale nezdrhá :-)
a děkuju za odpověď!!